Tuesday, January 11, 2011



asslamualaikum......rase ye dah lame saya tak menuliskan....okaylah saya nk sambung cerita pasal hobi saya ni....selepas aje saya blaja buat bag segala bag tu ...Pada tahun 2007 saya blaja jahit  manik dibaju sendiri pulak.......ikut kursus jahit manik di Epal dan Kolej Komuniti..Bermula lah lembaran sejarah baru dalam hidupku. Banyak kenangan pahit manis semasa blaja maklum sajelah pertame kali mengenali manik....hehehe .bayangkan lah selame setahun baru saya dapat siapkan jahitan nye.......nasib baik la jahit baju sendiri..takde org nk marah.... huhu .Alhamdulillah sekarang ni dah boleh jahit manik dengan mudah dan dah boleh ambil tempahan pulak tu....dari suka2 sekarang boleh dapat rezeki ...ALHAMDULILLAH.

jom layan gamba berikut hasil jahitan manik tangan sendiri, hehehehe.......





p.s : ini sahaja buat hari ni dari saye......gambar lain akan dimasukkan kemudian ^_^

2 comments:

  1. from day a day...and another day again i still remember a moment between us...thanks for being my sister..my friend..also my sifu...thanks..thanks..be agreat mother...

    ReplyDelete
  2. moga ALLAH memberkati segalanya....diri ini ingin sekali menjadi insan yg dsenangi & dsayangi....TERIMA KASIH atas segala-galanya kerna menjadi sebahgian dari hidup ini.....Jiran, teman,adik & seorg ibu yg sngt ku kagumi.....

    ReplyDelete