Saturday, January 1, 2011

1-1-11



hari pertama menggunakan blogspot...hasil penat lelah my daugther yg sulung mendaftarkan laman ini buat saya...terima kasih along kerana tolong ibu, kalau ibu yang buat, entah dapat ke tidak menulis hari ni...hehehe....


Bersyukur ke hadrat Allah SWT kerana dgn izinnya, saya telah dapat menulis pada hari ni. Sabtu bersamaan 1-1-11 merupakan hari pertama saya di sini dan site ini officially menjadi peneman suka duka saya...dikatakan lbih daripada 1,000,000  orang menggunakan laman kekabu ini untuk merealisasikan pelbagai tutorial//perniagaan//perasaan//petua//resepi//fashion//jahitan...nantikan isian daripada saya....hehe.....

1-1-11 // mudah utk diingati...maka dengan ini dengan rasmi nya saya Rahayu Ismail menjadi sebahagian daripada warga-warga penulis blogspot.... diharapkan laman kekabu saya ini diberi sokongan daripada semua pihak. sekian terima kasih :)

3-1-11 // merupakan hari kelahiran anak keempat saya.... Nur Syakirah binti Md Rasep.... yang akan berganjak ke darjah 2.... nak belikan ape untuk dia? huhuhu. any suggestion??

3 comments:

  1. smoga suksess....i will joint u...to write...and we alwaysss writing ever forever...we can share our moments together......-ANGGGERIK IMPIAN-

    ReplyDelete